Elite Games - Свобода среди звезд!
.
ВНИМАНИЕ!
Наша конференция посвящена космической тематике и компьютерным играм.
Политические вопросы и происходящие в мире события в данный момент на нашем сайте не обсуждаются!

  » Обсуждение публичных бета-версий | страница 82
Конференция предназначена для общения пилотов. Для удобства она разделена на каналы, каждый из которых посвящен определенной игре. Пожалуйста, открывайте темы только в соответствующих каналах и после того, как убедитесь, что данный вопрос не обсуждался ранее.

Поиск | Правила конференции | Фотоальбом | Регистрация | Список пилотов | Профиль | Войти и проверить личные сообщения | Вход

   Страница 82 из 91
На страницу: Пред.  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 89, 90, 91  След.    Перейти:   Все страницы
Поиск в этой теме:
Канал X4: Foundations: «Обсуждение публичных бета-версий»
alexalsp
 511 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 11(1611)
Репутация: 54
Сообщения: 4213

Зарегистрирован: 12.08.2014
X4 Foundations Public Beta - Version: 5.00 RC 3 (474665) - Last updated: 2022-03-08

Код:

[RC 3] Added remaining processing time information to Processing Modules in Logical Station Overview
[RC 3] Improved salvage delivery to stations with more than one processing module (new feature in 5.00).
[RC 3] Removed fleet delivery requirement for repair drones for Split story missions Declaration of Curbs and Fires of Fate.
[RC 3] Fixed Dr. Rick Feynman repeating dialog during Segaris Pioneer story mission Data Transfer.
[RC 3] Fixed tug ships not letting go of whatever they are towing when they are destroyed (new feature in 5.00).
[RC 3] Fixed ships flying to highways then getting stuck (problem introduced in 5.00).
[RC 3] Fixed slow start-up and long delay when changing graphics settings on Linux (problem introduced in 5.00).

_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 22:42 08-03-2022   
Артанин
 96 EGP

Рейтинг канала: 6(397)
Репутация: 6
Сообщения: 671
Откуда: Питер
Зарегистрирован: 14.08.2014
srg_alex :
S!rAssassin :
Могли б уже и родить ксенам хоть какого-то строителя! Магия, млин


Скорее всего, тут принцип строительства нанороботами, которых мы не видим, как тех самых сусликов, но они есть.
Было бы странно, если бы ксены использовали такой принцип строительства, как и расы Содружества.

Станции у ксенов строятся дронами, как и станции содружества. Можно их даже посбивать. Но вот только генерирует дронов стройплощадка. Потому бесперспективное занятие.
Единственный способ не дать строить станции, или их восстанавливать - сносить S ки. Об этом кстати косвенно намекают в земной ветке.
Если снести станцию (ксенонов) и не убить спешащие к ней S ки - станция отстроиться заново (отремонтируется). Отсюда кажущаяся высокая скорость появления станций в уже зачищенном секторе.
_________________
Когда то на территории России существовало три царства Артания,Куявия и Славия. Больше ничего доподлинно неизвестно.
    Добавлено: 23:20 08-03-2022   
marvin12
 50 EGP

Репутация: 0
Сообщения: 1

Зарегистрирован: 27.11.2020
Здравствуйте. А у кого нибудь Ксеноны Разбирали свои станции? Я стартанул в Ущелье Тарка IV с защитной платформой, Ксеноны сразу проверили, потеряли 3 М-ки и больше меня не трогали. Сыграно 1 день, а они уже 2-ую станцию свою разбирают, я так понял они сдают мне сектор, хотя я на них не нападаю.
    Добавлено: 22:21 10-03-2022   
jeniamole
 50 EGP

Репутация: 0
Сообщения: 4

Зарегистрирован: 18.12.2016
Ребята,как вы прометей захватили?
Я три дня пилю буканьеров и корсаров.Даже мелочь не сдается.
От падших семей уже флот,из гремучих,балоуров,ужей и кобр.А эти...
Совсем запутался...
    Добавлено: 01:39 14-03-2022   
jekasikpups
 110 EGP


Рейтинг канала: 3(34)
Репутация: 2
Сообщения: 524

Зарегистрирован: 12.03.2012
Всем привет, длс уже доступно?
    Добавлено: 14:30 14-03-2022   
Finist
 1806 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 5(148)
Репутация: 391
Сообщения: 12145
Откуда: Рязань РОССИЯ
Зарегистрирован: 25.12.2003
jekasikpups :
Всем привет, длс уже доступно?


jekasikpups объясни мне древнему, что такое длс?
Если имеется ввиду последнее дополнение для игры, то оно пишется вроде как DLC и время доступа написано на странице этого DLC
_________________
Про модераторов сказать можно много разного, вот только написать нельзя...

Последний раз редактировалось: Finist (15:01 14-03-2022), всего редактировалось 2 раз(а)
    Добавлено: 14:57 14-03-2022   
Ron-lg
 108 EGP


Рейтинг канала: 6(479)
Репутация: 6
Сообщения: 1040

Зарегистрирован: 07.12.2011
jekasikpups :
Всем привет, длс уже доступно?


Wondering when #X4TidesOfAvarice and the 5.00 Update for #X4Foundations will be available to download on March 14? Here's your answer:

🇺🇸 PDT 10am
🇲🇽 11am
🇺🇸 EDT 1pm
🇧🇷 2pm
🇬🇧 5pm
🇩🇪 6pm
🇪🇬 7pm
🇹🇷 8pm
🇦🇪 9pm
🇮🇳 10.30pm
🇮🇩 Midnight (March 15)
🇨🇳 1am (March 15)
🇯🇵 2am (March 15)
🇦🇺 AEDT 4am (March 15)
🇳🇿 6am (March 15)
    Добавлено: 16:04 14-03-2022   
srg_alex
 201 EGP


Рейтинг канала: 5(171)
Репутация: 14
Сообщения: 2185
Откуда: С.-Петербург
Зарегистрирован: 20.02.2001
jekasikpups :
Всем привет, длс уже доступно?


Скачивается прямо сейчас, но русский язык не завезли, извинились и "обещают как только так сразу".
Запускать не буду. Улыбка Подожду пока.
_________________
Свобода есть утрата всяческих надежд. srg_alex@mail.ru

srg_alex [EG]
    Добавлено: 21:09 14-03-2022   
Ron-lg
 108 EGP


Рейтинг канала: 6(479)
Репутация: 6
Сообщения: 1040

Зарегистрирован: 07.12.2011
srg_alex :
Запускать не буду. Улыбка Подожду пока.


А я специально в этот раз новую игру с Англ озвучкой и Рус текстом запустил, вполне неплохо!
Хоть и в новом ДЛЦ не все переводы есть..
    Добавлено: 08:53 15-03-2022   
srg_alex
 201 EGP


Рейтинг канала: 5(171)
Репутация: 14
Сообщения: 2185
Откуда: С.-Петербург
Зарегистрирован: 20.02.2001
Ron-lg :
А я специально в этот раз новую игру с Англ озвучкой и Рус текстом запустил


А я всегда так и играл. Ну не включать же тот самый дубляж, прости госпиди.. Но дело как раз в непереведённых текстах. Хочется переведённые.
_________________
Свобода есть утрата всяческих надежд. srg_alex@mail.ru

srg_alex [EG]
    Добавлено: 09:25 15-03-2022   
d.xahok
 175 EGP


Рейтинг канала: 8(811)
Репутация: 6
Сообщения: 1689

Зарегистрирован: 19.10.2015
srg_alex :
Но дело как раз в непереведённых текстах. Хочется переведённые.

Для землян тексты переводили примерно пол года. До этого было забавно, когда тексты все на английском, а озвучка на русском.
    Добавлено: 10:40 15-03-2022   
ayes
 92 EGP


Рейтинг канала: 5(112)
Репутация: -37
Сообщения: 1016
Откуда: Чебоксары
Зарегистрирован: 22.02.2008
srg_alex :
Ну не включать же тот самый дубляж, прости госпиди.
Да, озвучка "шикарна"...
    Добавлено: 12:55 15-03-2022   
Ron-lg
 108 EGP


Рейтинг канала: 6(479)
Репутация: 6
Сообщения: 1040

Зарегистрирован: 07.12.2011
5.00 Hotfix 1 is now available to download

Fixed Kyd from stranded gamestart being invulnerable.
Fixed player-owned station being selected in The Station Swindle mission of Pirate story.
Fixed captured High-Tech Traders disappearing in High-Tech Hold-Up mission of Pirate story.
Fixed incorrect pay-out when personally towing wrecked ships to processing module.
Fixed encyclopedia description text for Teuta.
    Добавлено: 19:15 15-03-2022   
alexalsp
 511 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 11(1611)
Репутация: 54
Сообщения: 4213

Зарегистрирован: 12.08.2014
X4 Foundations Public Beta - Version: 5.10 Beta 1 (476105) - Last updated: 2022-03-30

Added option to choose which ship to transfer to Mr Dagobas Lahubasis Yorilos III in mission Scrapyard Salvage of Avarice story.
Added Protectyon Shield Generator to Logical Station Overview.
Added station type icons to station HUD elements.
Added automatic mouseover tooltips for truncated texts.
Added target elements for Vaults and Landmarks.
Added ware reservation information to station cargo display.
Added option to use Ctrl+Shift together as modifier for keyboard input.
Removed asteroids from Next Target list.
Improved player ship starting weapons in Spear of the Patriarch gamestart.
Improved Tangling with the Teladi mission by rebalancing loadout of pursuing fleet.
Improved ambush attack handling in Enigmatic Avarice mission of Avarice story.
Improved time between Boso Ta's calls for Cease and Desist mission in Segaris Pioneer story.
Improved ending of Avarice story to avoid reputation loss and prolonged engagement with Vigor Syndicate.
Improved balancing of Protectyon availability on Tidebreak.
Improved visibility of Long Range Scan ping of Erlking Vaults.
Improved aiming of weapons against certain targets such as Kha'ak stations, mass traffic, new ships, and other structures.
Improved application of construction plans to stations to reduce cases of modules being recycled and then reconstructed unnecessarily.
Improved workforce growth/decline rates to avoid large swings in consumed resources.
Improved precision of movement by individual player-owned ships given explicit movement orders.
Improved flee behaviour of fleeing ships that already have travel mode active.
Improved combat movement of fighters attacking other fighters when the player is around.
Improved input information shown in Interaction and External View messages.
Improved layout of Ship Modification menu.
Fixed Casino welfare mission sometimes having no objectives.
Fixed Casino welfare module research not unlocking in certain cases.
Fixed Going Clean mission for Hatikvah sometimes getting stuck.
Fixed player sometimes not being able to dock spacesuit at Astrid during Answers in a Faraway System mission of Avarice story.
Fixed involuntarily being teleported out of spacesuit during Answers in a Faraway System mission of Avarice story.
Fixed unique Astrid equipment sometimes being missing after successfully capturing it.
Fixed rare freeze during Track Ship mission.
Fixed missing engine and shield generator on story Katana.
Fixed Duke's Buccaneers and Paranid factions not being at war after specific diplomatic choice during Paranid story.
Fixed selling Protectyon for high price not triggering The Freest of Markets achievement in Avarice story.
Fixed Boso Ta repeating himself in certain cases during Brantlee Northriver's Competition mission of Avarice story.
Fixed issues with racing ship being destroyed prematurely in Brantlee Northriver's Competition mission of Avarice story.
Fixed Boso Ta signal leak not being discoverable in Tides of Avarice sectors.
Fixed incorrect Brantlee dialog during Brantlee Northriver's Competition mission in Avarice story.
Fixed Dagobas Lahubasis Yorilos III missing during dock conversation with Ebby Bro during Scrapyard Salvage mission of Avarice story.
Fixed player being addressed with gamestart character's name in Arcadian Ambitions mission despite having changed it.
Fixed Haile Shinamon briefly being hostile towards player if Amplifier is destroyed under specific circumstances.
Fixed issues with hacking station in Pirate story.
Fixed transfer of credits for mission trades not working.
Fixed Vigor Syndicate and Riptide Rakers defence stations not having correct crew.
Fixed not being able to reliably use anomalies with large ships.
Fixed workforce resources not being bought on stations without production or build modules even though Fill Whole Habitat is set.
Fixed some instances where ships that are otherwise able to trade are unable to do looped trades.
Fixed hacking of turrets not being taken into account in damage calculations when player is not present.
Fixed incorrect weapon damage calculation if same weapon appeared in active primary and secondary weapon groups.
Fixed ships sometimes fleeing towards their attacker even though not fleeing toward highway, gate, or station.
Fixed police ships and station customs finding illegal wares in cargo holds of ships equipped with Mirage mod.
Fixed pirates determining cargo of ships equipped with Mirage mod.
Fixed cases of stuck large trade ships trying to execute trade.
Fixed ships and modules destroyed while under construction not contributing correct scrap.
Fixed last module destroyed on station not contributing scrap.
Fixed laser towers firing on enemy objects that are not hostile.
Fixed loss of ability to use control stations in first person under certain circumstances.
Fixed rare case where NPCs would not appear on stations.
Fixed certain stations not allowing docking in very extreme savegames.
Fixed bridges for docked capital ships being missing from station elevator destinations under certain circumstances.
Fixed certain rooms sometimes not appearing in transporter menu.
Fixed Closed Loop production method not being listed for certain equipment in Encyclopedia.
Fixed overlapping texts in Target Monitor and Message Ticker.
Fixed selecting specific ware on map overriding all other trade filters.
Fixed module search and filter in Station Build menu.
Fixed Match Target Speed and Map pan/rotate toggle not working as toggle once any control was remapped.
Fixed auto-selected target being lost immediately when looking away in gamepad mode.
Fixed current target being lost when changing between mouse and gamepad input.
Fixed having to toggle flight assist twice after turning off travel mode.
Fixed Direct Mouse Steering mode turning off after using menu.
Fixed incorrect button icons being displayed when playing with controller under Linux.
Fixed air marshals sometimes performing incorrect gestures during docking.
Fixed incorrect positions of certain turrets/shields on Barbarossa.
Fixed floating antenna geometry on Baldric and Jian.
Fixed off-centre collision issues with Shih.
_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 18:20 30-03-2022   
S!rAssassin
 112 EGP


Рейтинг канала: 8(993)
Репутация: 11
Сообщения: 1090
Откуда: Смоленск, Россия
Зарегистрирован: 01.11.2006
Кандидат в депутаты релизную версию в бета ветке: 5.10 RC 1 (476551) - 2022-04-05

Список изменений:
 Cкрытый текст   (кликните здесь для просмотра)
Код:
    Added option to choose which ship to transfer to Mr Dagobas Lahubasis Yorilos III in mission Scrapyard Salvage of Avarice story.
    Added Protectyon Shield Generator to Logical Station Overview.
    Added station type icons to station HUD elements.
    Added automatic mouseover tooltips for truncated texts.
    Added target elements for Vaults and Landmarks.
    Added ware reservation information to station cargo display.
    Added option to use Ctrl+Shift together as modifier for keyboard input.
    Removed asteroids from Next Target list.
    Improved player ship starting weapons in Spear of the Patriarch gamestart.
    Improved Tangling with the Teladi mission by rebalancing loadout of pursuing fleet.
    Improved ambush attack handling in Enigmatic Avarice mission of Avarice story.
    Improved time between Boso Ta's calls for Cease and Desist mission in Segaris Pioneer story.
    Improved ending of Avarice story to avoid reputation loss and prolonged engagement with Vigor Syndicate.
    Improved balancing of Protectyon availability on Tidebreak.
    Improved visibility of Long Range Scan ping of Erlking Vaults.
    Improved aiming of weapons against certain targets such as Kha'ak stations, mass traffic, new ships, and other structures.
    Improved application of construction plans to stations to reduce cases of modules being recycled and then reconstructed unnecessarily.
    Improved workforce growth/decline rates to avoid large swings in consumed resources.
    Improved precision of movement by individual player-owned ships given explicit movement orders.
    Improved flee behaviour of fleeing ships that already have travel mode active.
    Improved combat movement of fighters attacking other fighters when the player is around.
    Improved input information shown in Interaction and External View messages.
    Improved layout of Ship Modification menu.
    Fixed Casino welfare mission sometimes having no objectives.
    Fixed Casino welfare module research not unlocking in certain cases.
    Fixed Going Clean mission for Hatikvah sometimes getting stuck.
    Fixed player sometimes not being able to dock spacesuit at Astrid during Answers in a Faraway System mission of Avarice story.
    Fixed involuntarily being teleported out of spacesuit during Answers in a Faraway System mission of Avarice story.
    Fixed unique Astrid equipment sometimes being missing after successfully capturing it.
    Fixed rare freeze during Track Ship mission.
    Fixed missing engine and shield generator on story Katana.
    Fixed Duke's Buccaneers and Paranid factions not being at war after specific diplomatic choice during Paranid story.
    Fixed selling Protectyon for high price not triggering The Freest of Markets achievement in Avarice story.
    Fixed Boso Ta repeating himself in certain cases during Brantlee Northriver's Competition mission of Avarice story.
    Fixed issues with racing ship being destroyed prematurely in Brantlee Northriver's Competition mission of Avarice story.
    Fixed Boso Ta signal leak not being discoverable in Tides of Avarice sectors.
    Fixed incorrect Brantlee dialog during Brantlee Northriver's Competition mission in Avarice story.
    Fixed Dagobas Lahubasis Yorilos III missing during dock conversation with Ebby Bro during Scrapyard Salvage mission of Avarice story.
    Fixed player being addressed with gamestart character's name in Arcadian Ambitions mission despite having changed it.
    Fixed Haile Shinamon briefly being hostile towards player if Amplifier is destroyed under specific circumstances.
    Fixed issues with hacking station in Pirate story.
    Fixed transfer of credits for mission trades not working.
    Fixed Vigor Syndicate and Riptide Rakers defence stations not having correct crew.
    Fixed not being able to reliably use anomalies with large ships.
    Fixed workforce resources not being bought on stations without production or build modules even though Fill Whole Habitat is set.
    Fixed some instances where ships that are otherwise able to trade are unable to do looped trades.
    Fixed hacking of turrets not being taken into account in damage calculations when player is not present.
    Fixed incorrect weapon damage calculation if same weapon appeared in active primary and secondary weapon groups.
    Fixed ships sometimes fleeing towards their attacker even though not fleeing toward highway, gate, or station.
    Fixed police ships and station customs finding illegal wares in cargo holds of ships equipped with Mirage mod.
    Fixed pirates determining cargo of ships equipped with Mirage mod.
    Fixed cases of stuck large trade ships trying to execute trade.
    Fixed ships and modules destroyed while under construction not contributing correct scrap.
    Fixed last module destroyed on station not contributing scrap.
    Fixed laser towers firing on enemy objects that are not hostile.
    Fixed loss of ability to use control stations in first person under certain circumstances.
    Fixed rare case where NPCs would not appear on stations.
    Fixed certain stations not allowing docking in very extreme savegames.
    Fixed bridges for docked capital ships being missing from station elevator destinations under certain circumstances.
    Fixed certain rooms sometimes not appearing in transporter menu.
    Fixed Closed Loop production method not being listed for certain equipment in Encyclopedia.
    Fixed overlapping texts in Target Monitor and Message Ticker.
    Fixed selecting specific ware on map overriding all other trade filters.
    Fixed module search and filter in Station Build menu.
    Fixed Match Target Speed and Map pan/rotate toggle not working as toggle once any control was remapped.
    Fixed auto-selected target being lost immediately when looking away in gamepad mode.
    Fixed current target being lost when changing between mouse and gamepad input.
    Fixed having to toggle flight assist twice after turning off travel mode.
    Fixed Direct Mouse Steering mode turning off after using menu.
    Fixed incorrect button icons being displayed when playing with controller under Linux.
    Fixed air marshals sometimes performing incorrect gestures during docking.
    Fixed incorrect positions of certain turrets/shields on Barbarossa.
    Fixed floating antenna geometry on Baldric and Jian.
    Fixed off-centre collision issues with Shih.
    [RC 1] Improved display of messages on Message Ticker.
    [RC 1] Improved background in Windfall.
    [RC 1] Fixed player relation to VIG faction to bring it back up to neutral if it dropped after Avarice story ends.
    [RC 1] Fixed Godrealm of the Paranid and Holy Order of the Pontifex remaining as client faction for Build Station missions after specific player diplomatic decision.
    [RC 1] Fixed miners sometimes not being able to gather resources even in non-depleted areas.
    [RC 1] Fixed stations with processing modules not buying any Raw Scrap if all solid storage capacity is allocated manually.
    [RC 1] Fixed player receiving excessive gratitude for destroying hostile ships around stations.
    [RC 1] Fixed Build Storage storage being destructible and restored destroyed storage.
    [RC 1] Fixed capital ships not being able to collect crates full of cash.
    [RC 1] Fixed several story actors wandering around in cutscenes (problem introduced in 5.10).
    [RC 1] Fixed removed modules never finishing recycling (problem introduced in 5.10).
    [RC 1] Fixed crash related to station construction (problem introduced in 5.10).
    [RC 1] Fixed weapons not being able to properly target Helios E.
    [RC 1] Fixed French voice and Chinese Traditional localisation issues.

_________________
«Война, торговля и разбой - три вида сущности одной» (c) Гёте. Про творение Эгософта говорил, не иначе :)
    Добавлено: 19:30 05-04-2022   
alexalsp
 511 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 11(1611)
Репутация: 54
Сообщения: 4213

Зарегистрирован: 12.08.2014
X4 Foundations Public Beta - Version: 5.10 HF 2 Release Candidate (477240) - Last updated: 2022-04-26

Improved station designer performance with very large stations.
Fixed excessive damage from capital ship engines in superhighways.
Fixed workforce consuming resources more often than intended.
Fixed strange location names in notifications and log.
Fixed incorrect orientation of some turrets on Split M Container Storage module.
Fixed menu crash when opening Object Information menu for Kha'ak stations.
Fixed several causes of crashes.
_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 18:05 26-04-2022   
alexalsp
 511 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 11(1611)
Репутация: 54
Сообщения: 4213

Зарегистрирован: 12.08.2014
X4 Foundations Public Beta - Version: 5.10 HF 3 Beta 1 (478915) - Last updated: 2022-06-09

Re-enabled access to paint mods in online inventory.


Ой, не могу!..

и это они 3 месяца к этому обновлению шли ....

Note: Ventures remain disabled in this version. However:
Basic online functionality is re-enabled, i.e. you can log in to, and out of, your Egosoft account from within the game.
You will be able access any paint mods that are in your online inventory, with the same limitations and conditions as before.
You will NOT be able to build new venture docks or send ships on ventures, and you will not see any menus related to this.
You will NOT receive any "visitor" ships from other players.
_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH

Последний раз редактировалось: alexalsp (19:11 09-06-2022), всего редактировалось 2 раз(а)
    Добавлено: 19:08 09-06-2022   
alexalsp
 511 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 11(1611)
Репутация: 54
Сообщения: 4213

Зарегистрирован: 12.08.2014
X4 Foundations Public Beta — Версия: 5.10 HF 3 Beta 2 (479084) — Последнее обновление: 13 июня 2022 г.

Примечания к выпуску

Примечание: бета- версия доступна для Windows (Steam и GOG Galaxy) и Linux (только Steam).

Примечание. В этой версии венчурные проекты по-прежнему отключены.

Однако:

Основные онлайн-функции снова включены, т. е. вы можете входить и выходить из своей учетной записи Egosoft из игры.
Вы сможете получить доступ к любым модификациям окраски, которые есть в вашем онлайн-инвентаре, с теми же ограничениями и условиями, что и раньше.
Вы НЕ сможете строить новые венчурные доки или отправлять корабли в венчурные проекты, и вы не увидите никаких меню, связанных с этим.
Вы НЕ будете принимать венчурные гостевые корабли других игроков.

Версия: 5.10 HF 3 Beta 2 (479084) — 13 июня 2022 г.

- Снова включен доступ к модам окраски в онлайн-инвентаре.
- Исправлены проблемы со входом в онлайн из Steam Deck и в режиме Steam Big Picture (проблема появилась в 5.10 HF 3).

Примечание. Если проблема не указана выше как исправленная, то, вероятно, она не решается в этом патче, но может быть запланирована в будущих обновлениях.

Примечание. При обратном переходе с бета -версии на версию Release у вас могут возникнуть проблемы с элементами управления. Чтобы решить эту проблему, перейдите в меню «Пуск» в игре и выберите «Настройки», «Управление», «Загрузить профиль», затем выберите профиль по умолчанию из списка. В качестве альтернативы, если вы сделаете копию файла inputmap.xml перед запуском бета -версии , вы можете просто скопировать этот файл обратно в папку \Documents\Egosoft\X4. Удаление файла не решит проблему, так как он будет восстановлен из Steam Cloud.

Крашдампы

Steam в настоящее время не поддерживает автоматическую загрузку дампа сбоя для 64-битных приложений. Поэтому мы используем сторонний инструмент для предоставления этой возможности. В случае сбоя будет создан стандартный аварийный дамп, который будет загружен на сторонний сайт, откуда мы сможем выполнить анализ для определения причины. Как и в случае аварийных дампов Steam , в эти аварийные дампы не включается личная информация .
_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 19:12 13-06-2022   
jekasikpups
 110 EGP


Рейтинг канала: 3(34)
Репутация: 2
Сообщения: 524

Зарегистрирован: 12.03.2012
Какие вообще слухи, новости по дальнейшей судьбе франшизы?
    Добавлено: 13:33 14-07-2022   
alexalsp
 511 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 11(1611)
Репутация: 54
Сообщения: 4213

Зарегистрирован: 12.08.2014
Пока только новость об опросе о дальнейшем развитии серии в новостях
_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 14:14 14-07-2022   
Канал X4: Foundations: «Обсуждение публичных бета-версий»
На страницу: Пред.  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 89, 90, 91  След.    Перейти:   Все страницы
  
Показать: 
Предыдущая тема | Следующая тема |
К списку каналов | Наверх страницы
Цитата не в тему: А вы в одном корабле будете летать и держацца за руку, или же каждый в своем и держацца за руки? Ежели второй вариант, то хотелось бы уточнить длину ваших рук, просто так, на фсякий случай. (Nadin)

  » Обсуждение публичных бета-версий | страница 82
Каналы: Новости | Elite | Elite: Dangerous | Freelancer | Star Citizen | X-Tension/X-BTF | X2: The Threat | X3: Reunion | X3: Terran Conflict | X Rebirth | X4: Foundations | EVE Online | Orbiter | Kerbal Space Program | Evochron | VoidExpanse | Космические Миры | Онлайновые игры | Другие игры | Цифровая дистрибуция | play.elite-games.ru | ЗВ 2: Гражданская война | Творчество | Железо | Игра Мечты | Сайт
   Дизайн Elite Games V5 beta.18