Elite Games - Свобода среди звезд!
.
ВНИМАНИЕ!
Наша конференция посвящена космической тематике и компьютерным играм.
Политические вопросы и происходящие в мире события в данный момент на нашем сайте не обсуждаются!

  » Обсуждение публичных бета-версий | страница 71
Конференция предназначена для общения пилотов. Для удобства она разделена на каналы, каждый из которых посвящен определенной игре. Пожалуйста, открывайте темы только в соответствующих каналах и после того, как убедитесь, что данный вопрос не обсуждался ранее.

Поиск | Правила конференции | Фотоальбом | Регистрация | Список пилотов | Профиль | Войти и проверить личные сообщения | Вход

   Страница 71 из 82
На страницу: Пред.  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 80, 81, 82  След.    Перейти:   Все страницы
Поиск в этой теме:
Канал X4: Foundations: «Обсуждение публичных бета-версий»
Ron-lg
 89 EGP

Рейтинг канала: 6(342)
Репутация: 6
Сообщения: 836

Зарегистрирован: 07.12.2011
MalcolmRaynolds :
Ещё к этому у меня в 5 бете переключение на *ближайшего врага* стало переключаться на *обломки* уже уничтоженного,
карта открывается на секторе загруза всё время, как то поменял,пока алгоритм не понял Хы... кремний беда...стало сильнее тормозить при видеосвязи...а так то нормально)


Вот зашел об этом написать, да, следующий враг - обломки.
Карта тоже, телепорт и отуда ты - всё глючит!

ТПшнулся я в корабель, открываю карту - а мне показывает карту с какого места я ТПшнулся.

Что за!?

upd: я не знаю как в это играть, я находять в Пожарах Разгрома, ругаюсь с Ксенонами, открываю карту чтоб рулить движухой - у меня открывается карта вот ТУТ:

 Cкрытый текст   (кликните здесь для просмотра)



UPD2: В это невозможно играть. Я ко всем глюкам привык, но чтоб указывать кораблю куда лететь а он отзывает подчинённых, ему отменяешь а он снова и стоит на месте - это уже всьо.

Позовите когда выйдет новый ДЛЦ.

Последний раз редактировалось: Ron-lg (11:59 07-08-2021), всего редактировалось 2 раз(а)
    Добавлено: 01:36 07-08-2021   
softdrink
 49 EGP

Рейтинг канала: 1(3)
Репутация: 0
Сообщения: 14

Зарегистрирован: 23.07.2017
Ron-lg :
Позовите когда выйдет новый ДЛЦ.

Ну право, это же бетка. Вы наверное забыли об этом. Она как раз для того и создаётся для отслеживания багов и несуразностей. Если не хочется тратить нервы, то и бетку не надо юзать. Разрабы прямо предупреждают, что и сейвы ваши могут все полететь далеко и на долго и мало ли что ещё может там случится. Бета версия это игра на свой страх и риск. Лучше напишите о проблемах разрабам на форуме.
    Добавлено: 15:32 08-08-2021   
S!rAssassin
 85 EGP

Рейтинг канала: 6(362)
Репутация: 9
Сообщения: 507
Откуда: Смоленск, Россия
Зарегистрирован: 01.11.2006
Ron-lg :
но чтоб указывать кораблю куда лететь а он отзывает подчинённых

А почему лидер не должен отзывать подчиненных? Приказ лидеру = приказ звену.
_________________
«Война, торговля и разбой - три вида сущности одной» (c) Гёте. Про творение Эгософта говорил, не иначе :)
    Добавлено: 11:18 09-08-2021   
AntiKiller
 159 EGP


Рейтинг канала: 9(1132)
Репутация: 11
Сообщения: 1367
Откуда: Москва
Зарегистрирован: 06.12.2018
Version: 4.10 Beta 6 (455246) - 2021-08-12
 Cкрытый текст   (кликните здесь для просмотра)
[Beta 6] Added module set filters to Station Build menu.
[Beta 6] Added station module context menu to module list in Station Build menu.
[Beta 6] Added option to hide module plan and loadout details in Station Build menu.
[Beta 6] Added settings to Station Build menu.
[Beta 6] Added options to reset individual custom gamestart budgets (new feature in 4.10).
[Beta 6] Added descriptions to custom gamestart budgets (new feature in 4.10).
[Beta 6] Added quantity option for player property ships in custom gamestart editor (new feature in 4.10).
[Beta 6] Added import and export for custom gamestarts definitions (new feature in 4.10).
[Beta 6] Added HQ to player property list when corresponding story state is chosen (new feature in 4.10).
[Beta 6] Removed people budget display in Ship Configuration menu for Creative custom gamestarts (new feature in 4.10).
[Beta 6] Improved travel speed of formations.
[Beta 6] Improved behaviour of ships attacking targets distant enough to require use of travel mode.
[Beta 6] Improved movement of capital ships clearing jump gates after transition.
[Beta 6] Improved Collect Drop(s) orders to also pick up ammunition containers.
[Beta 6] Improved launch of defence drones set to Attack my Current Target.
[Beta 6] Improved target acquisition for defence drones when switching to Attack all Enemies mode.
[Beta 6] Improved people budget rewarded from loaded savegames in custom gamestart (new feature in 4.10).
[Beta 6] Improved Creative custom gamestart to be less restrictive with special ships and blueprints.
[Beta 6] Improved zoom sensitivity when using mouse wheel in Station Build menu.
[Beta 6] Improved snapping to connections in Build Station menu.
[Beta 6] Improved Station Build menu by allowing vertical camera movement (new feature in 4.10).
[Beta 6] Improved Station Build menu by accelerating free view movement speed (new feature in 4.10).
[Beta 6] Improved Station Build menu by letting mouse dragging and wheel move camera in free view (new feature in 4.10).
[Beta 6] Improved lighting in Station Build menu (improves previous improvement in 4.10).
[Beta 6] Improved starting camera angle in Station Build menu to make vertical axis default rotation axis (new feature in 4.10).
[Beta 6] Improved map position to centre on player start sector when changing it in custom gamestart editor (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed autopilot getting stuck in loop on highway ring if full path to destination is not known.
[Beta 6] Fixed jumping between highways on autopilot.
[Beta 6] Fixed police authority menu not working if too many sectors are player-owned.
[Beta 6] Fixed Collision Avoidance not working even if game setting is set.
[Beta 6] Fixed ships not firing at stations even if target directly in front of barrel.
[Beta 6] Fixed defence drones set to Attack my Current Target docking without engaging shortly after launch.
[Beta 6] Fixed ware transfer sometimes stalling with one ship locked in critical state.
[Beta 6] Fixed subordinates sometimes docking at their respective commanders indefinitely.
[Beta 6] Fixed ships sometimes not been able to dock in enclosed docks.
[Beta 6] Fixed Mass Traffic clumping together (problem introduced in 4.10).
[Beta 6] Fixed Amplifier Station in Save Them From Themselves mission not leaving behind wreck.
[Beta 6] Fixed Coffin Ship sometimes not undocking during To the Other Side mission in Split Story.
[Beta 6] Fixed Fires of Fate mission in Split story not progressing when sabotaging Ravenous Wight.
[Beta 6] Fixed control and upgrade problems when starting in spacesuit in custom gamestart (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed player ship being warped out of The Boneyard when setting Split story state in custom gamestart (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed pilots and managers of custom gamestart player property sometimes being invisible (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed player stations in custom gamestarts potentially overlapping each other (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed player stations in custom gamestarts having illegal plots (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed target shortcuts targeting wrecked objects (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed wrong object being in focus after reopening Map (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed links to Map from Logbook not setting focus to correct object (problem introduced in 4.10).
[Beta 6] Fixed angle jump when starting to rotate module in Station Build menu (problem introduced in 4.10).
[Beta 6] Fixed inability to drag or rotate module in Station Build menu immediately after dragging or rotating (problem introduced in 4.10).
[Beta 6] Fixed sector background in station editor rotating with player ship (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed camera reset not working on Map if map is rotated (problem introduced in 4.10).
[Beta 6] Fixed Manage Plots tab not working when closing and reopening Map menu (problem introduced in 4.10).
[Beta 6] Fixed right click in Station Build menu immediately rotating modules when opening module context menu (problem introduced in 4.10).
[Beta 6] Fixed encyclopedia links being available in Ship Configuration menu when using custom gamestart editor (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed missing or incorrect paint theme in ship preview and Ship Configuration menus in custom gamestart editor (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed player property manager or pilot skills not being initialised correctly in custom gamestart editor (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed crew slider for ships in custom gamestarts not working correctly (new feature in 4.10).
[Beta 6] Fixed sharp line on Katana cockpit glass.
[Beta 6] Fixed Nimcha landing gear not being attached properly.
[Beta 6] Fixed object outlines with AMD FSR enabled.
[Beta 6] Fixed several causes of crashes.
    Добавлено: 22:09 12-08-2021   
S!rAssassin
 85 EGP

Рейтинг канала: 6(362)
Репутация: 9
Сообщения: 507
Откуда: Смоленск, Россия
Зарегистрирован: 01.11.2006
Внезапно, как говорят еще в бете 5, добавили новый сектор! Saturn 2 - новые возможности для добычи ресурсов в кольцах Сатурна Супер!

Ron-lg :
И не только, 50к секторов дистанция

Ура! Нас ждет расширение Х-вселенной почти до размеров Элиты! Ой, не могу!..

_________________
«Война, торговля и разбой - три вида сущности одной» (c) Гёте. Про творение Эгософта говорил, не иначе :)

Последний раз редактировалось: S!rAssassin (11:13 18-08-2021), всего редактировалось 1 раз
    Добавлено: 10:40 18-08-2021   
Ron-lg
 89 EGP

Рейтинг канала: 6(342)
Репутация: 6
Сообщения: 836

Зарегистрирован: 07.12.2011
S!rAssassin :
Внезапно, как говорят еще в бете 5, добавили новый сектор! Saturn 2 - новые возможности для добычи ресурсов в кольцах Сатурна Супер!

И не только, 50к секторов дистанция Улыбка
 Cкрытый текст   (кликните здесь для просмотра)

 Saturn 2   (кликните здесь для просмотра)


Последний раз редактировалось: Ron-lg (10:54 18-08-2021), всего редактировалось 1 раз
    Добавлено: 10:52 18-08-2021   
ayes
 77 EGP

Рейтинг канала: 4(99)
Репутация: -37
Сообщения: 946
Откуда: Чебоксары
Зарегистрирован: 22.02.2008
Ron-lg :
И не только, 50к секторов дистанция
Только когда ты увеличиваешь больше 5-и, оно обратно на 5 сбрасывается Подмигиваю
    Добавлено: 11:16 18-08-2021   
Ron-lg
 89 EGP

Рейтинг канала: 6(342)
Репутация: 6
Сообщения: 836

Зарегистрирован: 07.12.2011
ayes :
Только когда ты увеличиваешь больше 5-и, оно обратно на 5 сбрасывается Подмигиваю

Да, там холд ещё странный)
    Добавлено: 00:53 19-08-2021   
alexalsp
 425 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 10(1327)
Репутация: 52
Сообщения: 3386

Зарегистрирован: 12.08.2014
X4 Foundations Public Beta - Version: 4.10 Beta 7 (457412) - Last updated: 2021-09-02

[Beta 7] Added more ship system indicators to crosshairs, including flight assist, aim assist and others.
[Beta 7] Added mission ship loadouts to Ship Configuration menu.
[Beta 7] Added ware volume info to storage nodes in Logical Station Overview
[Beta 7] Added option to reset station module rotation in Station Build menu.
[Beta 7] Improved docking of non-capital ships.
[Beta 7] Improved capital ship combat movement when pursuing fleeing targets.
[Beta 7] Improved selling behaviour of station-based miners assigned to stations that require more than one mineable resource.
[Beta 7] Improved speed display in crosshairs.
[Beta 7] Improved info box of selected object on Map by making it transparent when cursor is over it.
[Beta 7] Improved readability of filtered wares in remaining cargo list in Map menu.
[Beta 7] Improved distribution of crew roles for player owned ships in custom gamestart (new feature in 4.10).
[Beta 7] Improved relation budgets balancing in custom gamestart (new feature in 4.10).
[Beta 7] Improved visualisation of property budget costs in Custom Gamestart Editor (new feature in 4.10).
[Beta 7] Improved handling of out-of-gpu-memory conditions.
[Beta 7] Removed AMD FSR support (new feature in 4.10, postponed for a later update).
[Beta 7] Removed visualisation of module connections in Build Menu while not dragging module.
[Beta 7] Removed orange order icons for ships with order failures (new feature in 4.10).
[Beta 7] Fixed NPC station managers sometimes giving double rewards.
[Beta 7] Fixed excessive damage when missiles hit certain targets.
[Beta 7] Fixed lasertowers sometimes locking on to distant targets when hostile targets are within firing range.
[Beta 7] Fixed Split factions not rebuilding trading stations.
[Beta 7] Fixed Shuffle modules option in Station Editor when modules include Terran solar panels.
[Beta 7] Fixed HQ warping to wrong position during first encounter.
[Beta 7] Fixed Boso Ta dialog not playing when browsing research menu.
[Beta 7] Fixed menu crash when cancelling ship orders under certain circumstances.
[Beta 7] Fixed save name not being immediately changeable if there is no save yet.
[Beta 7] Fixed long range scan getting stuck when triggered while menu is open.
[Beta 7] Fixed missing countermeasure blueprints in encyclopedia.
[Beta 7] Fixed flight assist and auto-pilot control messages not being shown after loading saves.
[Beta 7] Fixed storage nodes in Logical Station Overview not marked restricted under certain circumstances.
[Beta 7] Fixed links to Map from Logbook not setting correct component in focus again (problem introduced in 4.10).
[Beta 7] Fixed High-Mass Teleportation 2 research not being available when unlocking first research in custom gamestart (new feature in 4.10).
[Beta 7] Fixed Duke's Haven not allowing ships to dock with certain story states selected in custom gamestart (new feature in 4.10).
[Beta 7] Fixed missing station known setting after importing custom gamestart (new feature in 4.10).
[Beta 7] Fixed missing countermeasure and lasertower blueprints in custom gamestarts (new feature in 4.10).
[Beta 7] Fixed not being able to remove HQ subordinates in custom gamestarts (new feature in 4.10).
[Beta 7] Fixed known sectors in custom gamestarts being removable even if player property is present (new feature in 4.10).
[Beta 7] Fixed outdated satellite coverage data when importing or resetting custom gamestarts (new feature in 4.10).
[Beta 7] Fixed crew of ships in property of custom gamestart not being exported correctly (new feature in 4.10).
[Beta 7] Fixed station and satellite positions not saved in exported custom gamestarts (new feature in 4.10).
[Beta 7] Fixed WASD controls in Build menu not working while paused (problem introduced in 4.10).
[Beta 7] Fixed cockpit glass on Falcon not registering collisions.
[Beta 7] Fixed floating light and mirrored faction logo on Jian.
[Beta 7] Fixed inverted panel texture in security office.
[Beta 7] Fixed being able to jump out of bounds in shops on docking areas.
[Beta 7] Fixed several causes of crashes.
_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 13:12 02-09-2021   
alexalsp
 425 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 10(1327)
Репутация: 52
Сообщения: 3386

Зарегистрирован: 12.08.2014
X4 Foundations Public Beta - Version: 4.10 Beta 7 HF 1(457559) - Last updated: 2021-09-02


Код:
[Beta 7 HF 1] Fixed defenders in boarding operation earning experience when boarding attempt is cancelled or fails before marines even breach hull.
[Beta 7 HF 1] Fixed pilots from player owned shipyards being random races instead of workforce races.
[Beta 7 HF 1] Fixed Ship Information menu not displaying when ship mods are present (problem introduced in 4.10).
[Beta 7 HF 1] Fixed several causes of crashes.

_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 20:35 02-09-2021   
jekasikpups
 100 EGP

Рейтинг канала: 3(29)
Репутация: 2
Сообщения: 488

Зарегистрирован: 12.03.2012
Всем привет. Есть новости о новом дополнение, ну или намёки хотя бы о ком? О Боронах?
    Добавлено: 23:26 02-09-2021   
srg_alex
 201 EGP


Рейтинг канала: 4(99)
Репутация: 14
Сообщения: 2089
Откуда: С.-Петербург
Зарегистрирован: 20.02.2001
Ron-lg :
не знаю как в это играть, я находять в Пожарах Разгрома, ругаюсь с Ксенонами, открываю карту чтоб рулить движухой - у меня открывается карта вот ТУТ


Твоей картинки не видно, но возможно объект выделен как активный, тогда игра всегда при открытии карты, центрируется на нём. Причём это не в бете, а вполне себе в теперешней текущей.
_________________
Свобода есть утрата всяческих надежд. srg_alex@mail.ru

srg_alex [EG]

Последний раз редактировалось: srg_alex (08:53 10-09-2021), всего редактировалось 1 раз
    Добавлено: 08:51 10-09-2021   
alexalsp
 425 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 10(1327)
Репутация: 52
Сообщения: 3386

Зарегистрирован: 12.08.2014
X4 Foundations Public Beta - Version: 4.10 Beta 7 HF 2 (458530) - Last updated: 2021-09-09

[Beta 7 HF 2] Fixed marines on stations running out of sight soon after docking.
[Beta 7 HF 2] Fixed menu crash after adding or editing ships in Custom Gamestart (new feature in 4.10).
[Beta 7 HF 2] Fixed several causes of crashes.
_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 10:04 10-09-2021   
alexalsp
 425 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 10(1327)
Репутация: 52
Сообщения: 3386

Зарегистрирован: 12.08.2014
X4 Foundations Public Beta - Version: 4.10 Beta 7 HF 3 (458643) - Last updated: 2021-09-10


Код:
[Beta 7 HF 3] Fixed performance issue with certain hardware configurations (problem introduced in 4.10).
[Beta 7 HF 3] Fixed several causes of crashes.

_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 16:56 10-09-2021   
alexalsp
 425 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 10(1327)
Репутация: 52
Сообщения: 3386

Зарегистрирован: 12.08.2014
X4 Foundations Public Beta - Version: 4.20 Beta 1 (464308) - Last updated: 2021-11-15

Improved combat simulation when player not present.
Improved coordination between multiple free-flying police operating in same sector.
Improved memory usage, savegame size, and times to start new game, save and load.
Fixed being unable to set Yaki story as complete for custom gamestarts if not successful in mission.
Fixed Flight School getting stuck if certain non-critical inputs are not mapped.
Fixed A Small Errand mission getting stuck if all lockboxes are opened in quick succession.
Fixed The Meeting mission not triggering mission guidance properly after fleeing patrol.
Fixed fleet delivered in The Mediators mission absorbing Realm of the Trinity job ships.
Fixed Split Story mission Zyarth's Coffin getting stuck when attempting to find station for Undercover Trade Ship.
Fixed Terran plot being blocked by Delilah's disappearance upon Sweet Jack's destruction.
Fixed Defenders of Sol mission not being offered if player begins game with max relations with Terran Protectorate.
Fixed A Matter of Respect mission getting stuck if informant's ship is captured before player approaches mission area.
Fixed A Heart for Pirates mission not playing dialog on completion.
Fixed incorrect collision detection during space suit section of Flight School tutorial.
Fixed capital ships with main weapons (e.g. Asgard) being excessively effective when player not present.
Fixed mining drones on player ship sometimes collecting empty or incorrect asteroids.
Fixed mining drones sometimes undocking or self-destructing shortly after having returned to launching ship.
Fixed NPC-owned subordinates sometimes staying docked indefinitely.
Fixed Protect Position default behaviour sometimes ending even if designated position is accessible.
Fixed marines on boarding operation sometimes being lost after saving and loading.
Fixed boarding attacker strength sometimes being less than it should.
Fixed default orders using wrong parameters after editing.
Fixed rare case where sell override settings for station ware could reset to 0.
Fixed loss of flight control by preventing activation of autopilot during undocking procedure.
Fixed disabled flight assist when retaking control after getting up during post-travel mode coasting.
Fixed station-based traders sometimes selling more than what their customers wanted.
Fixed station trade subordinates never selling product due to resource storage override.
Fixed subordinates mimicking auto-trader not logging their trades.
Fixed turrets set to Attack my current target continuing to fire after target changes ownership to non-hostile.
Fixed large turrets missing small targets by aiming at wrong position.
Fixed turrets often failing to fire at large moving targets.
Fixed discrepancies with licence requirements for Teladi turrets.
Fixed station module repair sometimes not quite reaching 100%.
Fixed calculated value of ships not taking all installed software into account.
Fixed incorrect yield display for resource probes in target monitor.
Fixed incorrect display of shield damage impact effects.
Fixed free ship repair exploit.
Fixed exporting custom gamestarts with no player money.
Fixed flight assist control message wrongly shown after loading saves under certain circumstances.
Fixed Phoenix main battery effective rate of fire.
Fixed Magpie cockpit hatch pushing player into ship wall when opening.
Fixed potential issue with screen being stuck black on integrated AMD GPUs.
Fixed joystick POV hat input on Linux.
Fixed several causes of crashes.
_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 20:11 15-11-2021   
Ron-lg
 89 EGP

Рейтинг канала: 6(342)
Репутация: 6
Сообщения: 836

Зарегистрирован: 07.12.2011
alexalsp :

Improved memory usage, savegame size, and times to start new game, save and load.


Интересно на сколько?
    Добавлено: 20:33 15-11-2021   
alexalsp
 425 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 10(1327)
Репутация: 52
Сообщения: 3386

Зарегистрирован: 12.08.2014
Думаю, все зависит от количества памяти и диска , как всегда ))
_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 09:20 16-11-2021   
alexalsp
 425 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 10(1327)
Репутация: 52
Сообщения: 3386

Зарегистрирован: 12.08.2014
X4 Foundations Public Beta - Version: 4.20 Beta 2 (464483) - Last updated: 2021-11-16

Код:
[Beta 2] Fixed incorrect DPS calculation resulting in various AI and UI issues (problem introduced in 4.20).

_________________
CMDR: Fallout(EG)

ED - если застряли: https://discord.gg/w56kPWH
    Добавлено: 17:58 16-11-2021   
alexusvm
 632 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 11(1631)
Репутация: 31
Сообщения: 1524
Откуда: Москва
Зарегистрирован: 30.08.2012
Щас запустил 4.20B2 и случайно глянул в диспетчер - памяти жрёт ~6ГБ. Это так всегда было или? Чё-то раньше не обращал внимания...
    Добавлено: 23:27 19-11-2021   
anDron
 520 EGP


Модератор
Рейтинг канала: 12(1756)
Репутация: 56
Сообщения: 5213
Откуда: Новосибирск
Зарегистрирован: 27.11.2013
Она немного ест (если подразумевалось это, а не противоположное Гы-гы ). Да.
Причем, что меня удивляло и ранее, так это то, что она еще и память никуда не сифонит. Т.е. нет у нее никакого паразитного эксплойта (как это бывало с предыдущими играми серии). Увеличивает/уменьшает текущее потребление в разумных пределах.
Хотя по уже устоявшейся привычке обычно не даю играм работать больше 2-3-6 часов, с Х4 бывало, что не выходил из нее по нескольку суток (и даже забывал, что она работает; ибо ставил на паузу, т.к. всякие "накручивания" часов и "СЕТы" никогда не признавал).
Вылеты игры бывализа все время пару-торйку раз, но сомнительно, что по причине самой Хы - там сильно вероятнее глядятся сбои из-за других, уже корявенько написанных/работающих приложений (в т.ч. иногда от интегрированных в ОСь).
    Добавлено: 04:07 20-11-2021   
Канал X4: Foundations: «Обсуждение публичных бета-версий»
На страницу: Пред.  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 80, 81, 82  След.    Перейти:   Все страницы
  
Показать: 
Предыдущая тема | Следующая тема |
К списку каналов | Наверх страницы
Цитата не в тему: Он подошёл к двери, но та не поддавалась. (XArgon в "Космической Одиссее")

  » Обсуждение публичных бета-версий | страница 71
Каналы: Новости | Elite | Elite: Dangerous | Freelancer | Star Citizen | X-Tension/X-BTF | X2: The Threat | X3: Reunion | X3: Terran Conflict | X Rebirth | X4: Foundations | EVE Online | Orbiter | Kerbal Space Program | Evochron | VoidExpanse | Космические Миры | Онлайновые игры | Другие игры | Цифровая дистрибуция | play.elite-games.ru | ЗВ 2: Гражданская война | Творчество | Железо | Игра Мечты | Сайт
   Дизайн Elite Games V5 beta.18